yusufmertmom Aryasya kullanılan d vitamini ile ilgiliymiş ben devletin verdiğini kullanmıyorum collagendi sanırım kullandığım
Deletedmom_33 Aryasya kapandı mı bilmiyorum benimki 3 ay 17 günlük ama yumuşak değil doğduğundan beri kafası bildiğin kemik geliyor elime. Kimisinin zar gibi oluyor
Asyiy Benim bebeğime üç aylıkken kapanmak üzere dediler altınaylık hala çok nokta kadar açıklık var D vitamini kestik o zamandan beri kapanma durdu
Nurdakim Bizde bugün 4. Ay asilarimizi olmaya gittik saglik ocagindaki ebe erken kapanacak gibi duruyor doktoruna bi sorun dedi bende cok endişeliyim