Azzz sağlıklı şeyler yiyorsunuz ve porsiyonlarınız küçülüyor, genelde tahıl ağırlıklı. Şunu söyleyebilirim yumurta yoğurt bol yeşillik, et tavuk, kesinlikle buğday ekmeği, ve nohut, kuru fasülye, yeşil mercimek gibi baklagilleri tüketerek bu süreci geçirdim. Bol su içtim, sabah akşam rezene içtim. Hiç ama hiç spor yapmadım vaktim yoktu çünkü. Bi de spor yapsam kesin on kilo verirdim. Liste isteyenlere foto atabilirim ama nasıl atacağımı bilmiyorum arkadaşlar, bi mail falan yazarsanız göndereyim. Ama yine De kendiniz bir diyetisyene gitseniz daha iyi olur. Ben diyetisyene başladığımda 65 kiloydum bıraktığımda 57. Sevgiler ☺️