Busradoga Kızlar merhaba ek gıdaya geçtik 1 ay oldu yumurta sarısı vereyim diyorum nasıl vermeliyim ?
Zeynepbahar91 Busradoga yaklaşık 3 dakika başladığınız yumurtanın sarısını deneyebilirsiniz. Ne tam sıvı ne tam katı kayısı kivami deniyor galiba. Ben öyle denemiştim.
Biri1 Busradoga bana doktor yumurtayı iyize pişirip yarısını verebileceğimi söyledi beyazının yatısınıda ver dedi ama ben sadece sarısını verdim bakalım beyazınıda dencidm
Yusaydef Busradoga Ben haşlayıp biraz suda açıp öyle verdim ama pek sevmedi bence kesinlikle tam haşlanmalı cıvık olmamalı hastalık ve bakteri açısından
Masalingonunannesi Busradoga normal hasladim kabiz olmamasi icin zeytinyagi ekleniyor zaten oda kivamlandirmis oluyor
Esraozgn Busradoga bende tam bunu sorcaktim burda bekleyim bakalim bazilari formul mama yada anne sutuyle acabilirsiniz diyor ama baska birsey deneyen varsa onlarada bir bakalim
yusufmertmom Busradoga 8/1 iyi haşlanmış ben yoğurtla veriyorum , avokado muz yumurta verdim . Meyveyle karıştırmak olabilir ama yoğurt favorim. Bazı doktorlar direk veriyor mesela ama boğazına falan kaçar diye cesaret edemedim henüz
tineanigra Busradoga iyice haşlayıp ilk gün çeyreğini 2.gün yarısını 3.gün tamamını verdirmişti doktor yumurta alerjisi sık görülen bir alerji olduğu için. Çatalla ezip zeytinyağı ile yumuşattım ben ama anne sütü de kullanabilirsiniz
Gl_01 Busradoga bende iyice haşlıyorum içine biraz zeytinyağı biraz avakado biraz da pekmez katıyorum hepsini eziyorum. Bazen mama ile bazen kaynamiş sun ile açıyorum kıvamını. Ilk denedigimde sadece zeytinyağı ve su ile acmistim kivamini