Aryasya bizim mukuslu kaka ve gaz sancılarımiz vardı ama ilk aylar gaz olması normal doktor alerji dedi diyete girdim sonrasında bir kaç defa kanda gördüm gerçi şuan 3 buçuk ayligiz daha rahat gazını vs çıkarabiliyor olsa da. Artık diyeti açmayı düşünüyorum. Eğer çocuk huzursuz değilse mukuslu kakaya takılmayın ama gaz sancıları huzursuzluk vs varsa o zaman diyetle rahatlayabilir belki yine de doktor daha iyi bilir