Evet 3. ay yaptirdik biz, görme alanına, görme sinirlerine şaşılık durumlarına falan bakıyor. 6. ay da görme bozukluğu var mı diye baktı, bir cihazla miyop hipermetrop falansa hemen tespit edebiliyorlarmış. Göz muayenesini mutlaka yaptırın derim çok önemli.