Meis bende bebelac gold kullanıyorum gaz problemi kaka problemi yaşamadık ama aman aman kilo aldırmadı benim bebeğimde ben zaten şişiren mamaları sevmiyorum sağlıklı olsun da bebek şişmesin diye gereksiz kilo almasın gerek yok. Aptamilden geçtik bu arada aptamili fazla sevmemişti bebeğim