Naciyeylmz diş dönemine kadar beşikte yattı diş dönemi geldi zırt pırt uyanmaya basladı durmadı beşikte zaten gündüz ağlıyordu yoruluyordum bari gece uyuyayım diye yanıma aldım 10 gündür filan bizimle yatıyor bizden yana sorun yok. Ablasıda bi sene aramızda yattı sonra odasını ayırdık oglumuda seneye ayırmayı düşünüyorum