Kızlar geçen hafta tuvalet eğitimine bir adım atmıştık 4 gün denedim ama kızım 4 gün boyunca hep altına yaptı asla oturmak istemiyor. İki üç defa bişeyler le ikna edip oturttum ama asla yapmadı lazımlıktan kalkıp hemen altına yapıyordu. Çocuk hazır onda bir sıkıntı yok eminim hazır olduguna yoksa başlamazdım bu arada 30 aylık kızım. Eşim de bu inat etti galiba bırakalım istersen dedi burda bir kaç kişi de bırakmam gerektiğini yazmıştı bıraktım. Şimdi 1 hafta sonra tekrar denesem mi acaba ? Burda yorumlarda hep görüyorum 1 ay bilr altına yapıp söylemeyen varmış benim bırakmam yanlış mı oldu. Böyle bir şeyle karşılaşan arkadaşlar nasıl yaptınız nasıl ikna ettiniz? Eğitimin tek olumlu tarafı biraz da olsa tutmayı öğrendi ilk 2 gün 5 10 dkda bir altına yapıyordu sonra 1.5 2 saatte bir yapmaya başladı. Durumlar böyle nasıl ilerlemeliyim önerilerinizi bekliyorum.