findiginannesi_ Kızlar hayırlı günler bebeklerinizin Altını değiştirip temizlediğinizde ne ile kuruluyorsunuz acaba poposunu pişik olmaması için
Kerem_mom findiginannesi_ ben altını yıkıyorum dalin şampuanla sonrasında havlusu ile kurulayıp kremleri sürüyorum bezini bağlıyorum hiç pişik olmadı . Islak mendil kullanmıyorum çok mecbur kalırsam yolda ya da bi yere gittiğimizde sleepy marka yıkayıp poposuna sürerim
Eylulllllll Kerem_mom oğlunuz var sanıyorum maşallah . Kız annesi olarak ben sadece su işe yıkıyorum . Genital pH sı değişmesin diyerek sabun şampuan kullanmıyorum.
findiginannesi_ Eylulllllll Bende çişini çok yapınca rahatlasın diye yıkıyorum az çiş yapınca yıkayıp suyunu sıktığım ıslak mendille silip kuruluyorum