Myhosh Solgar brewest yeast kuuaniyorum alt ast degerlerim hayatımda ilk defa çok artmış Max değerin altı katı olmuş.acaba bu takviyeden mi kaynaklıdır? Deneyimleyen oldu mu?
Eylulllllll Myhosh 3 aylık kızımın 75 ve 65 olmustu . Hoca ne içiyorsan hepsini hemen bırakıyorsun dedi , anne çayıdır bilmem o bitki çaylarıdır ne varsa dedi. Bırakın ne varsa
Eylulllllll Myhosh takibe girin ama 6 kat ne yazık ki dikkat gerektirir . Sıkça kan verecek bebeğiniz . Allah başka zorluk vermesin inşallah
Kucukhobby Eylulllllll siz bıraktıktan sonra bebeğinizde değerler düzeldi mi? Alt ast için 65 çok yüksek değil. Takip ettirdiniz mi? Geçmiş olsun
Myhosh Çok sağolun sanırım ben eksik yazdım. Benim Değerim yukselmis.bebekten daha kan alınmadı dahabüç aylık. Sütum az diye yaklaşık bir aydır bu takviyeleri kullanıyordum. Teşekkür ederim
Myhosh Eylulllllll geçmiş olsun size de yakinda kontrolumuz var doktoruna belirteyim durumu. Annenin enzimlerinin yüksekliğinin bebisi etkileyeceğini düşünmemiştim.sagolun
Kucukhobby Myhosh ne zamandır kullanıyorsunuz ve günde ne kadar kullanıyordunuz? Başka bir şey daha kullanıyor muydunuz? Ben de kullanmaktayım merak ettim.
Hllsyma Myhosh neden değerlerinize baktırdınız acaba ya bende kullanıyordum 2 gündür içmiyorum da korktum şimdi
Hllsyma Myhosh günde 6 tane mi içtiniz ben en fazla 3 dü onu da sürekli unutuyordum içemiyordum hatırlatıcı koyacaktım bende bırakayım o halde
Kucukhobby Eylulllllll evet biliyorum benim bebeğimdede değerleri bir buçuk katı yüksek çıktı. Calpol yan etkisiymiş. Doktor 60-65in çok düşük olmadığını söyledi çünkü bizim 200lere çıkmıştı