Kızlar Allah rızası için bi fikir verin Ya kullanmadığım deterjan yumuşatıcı kalmadı ama çamaşırlarım hiç güzel kokmuyor kuruduktan sonra sanki çamaşırları ıslak katlayıp kaldırmışım gibi kokuyor makinenin kazanını temizledim deterjanı değiştirdim Allah aşkına şöyle mis gibi kokması için ne yapmam lazım nerede yanlış yapıyorum