Kızlar arkadaşımın evini tahta kurusu basmış daha doğrusu biri beşik vermiş beşiğin içinde varmış bebeğini baya yemişler çok sonra farkedilmiş. İki kere evi ilaçlattılar A’dan Z’yr kadar herşeyi yıkadılar ama hala var 20 gündür evde kalamıyolar var mı bildiğiniz bi çözüm 😔