Sevgili anneler kızım 22 aylık ellerinizden öper. Son paket bezi bu sabah açtık, hayırlısıyla o bittikten sonra (ortalama 1 hafta) bezi bırakmayı düşünüyorum. Kazaları kabullendim, arada bir hava alsın diye altını açık bıraktığımda da kazalar yaşanıyor alışkınım diyelim :) Benim aklıma en çok takılan gece uykusu. Bezi çıkarınca tam çıkarmak gerek diye biliyorum. Geceleri bezlersem aklı karışır, kolay alışamaz diye düşünüyorum. Peki çişi gelince uyanıyor mu? Yoksa direk yatağa salıyor mu? Bir süre gece uykuları beni zorlayacak farkındayım. Ya wc ye götüreceğim ya da kıyafet değiştireceğim sanırım. Ama geciktirmek istemiyorum, er yada geç bunları zaten yaşayacağız. Tecrübeli anneler biraz aydınlatır mısınız beni. Hangi yöntemler daha kolaylaştırır işimi, nelere dikkat etmeliyim💙