Benimde 2 aylık olunca bir anda kaka yapmamaya başlamıştı 1 ay boyunca uyarmadan yapmadı. Hergün zeytinyağı verdim poposuna sürdüm. Çok aşırı huzursuz olunca lavman yaptım. Ama şimdi bakıyorum uyarmak için aceleci davranmışım. En son dedim kendi kendine yapmayacak uyarmayı bıraktım popoyu 5 gün bekledim ama huzursuz da değil çocuk gayet keyifliydi. Tam randevu aldım doktora götürmek üzere giydiriyordum boynuna kadar yaptı. Ondan beri bazen her gün yapar bazen 4 günü bulur. Anne sütü ve mama beraber gidiyoruz doğduğundan beri