MavininTonu Kızlar karnıyarık yapacağım ama patlıcanları yağ’da kızartmak istemiyorum onun yerine fırına atsam olur mu ilk olarak? Sonra harcı ekleyip tekrar fırına? Ve ilk aşamada kızartmak yerine fırına attığım zaman kaç kerece ve kaç dakkika tutmalıyım?
Durulina17 MavininTonu karnı yarık değilde musakka yapıyorum ben tost makinesinde pişiriyorum patlıcanları sonra sosunu koyuyorum enfes oluyor
Mrvekpk MavininTonu ben hep firinda yaparim daha hafif olur patlıcanları şöyle bi yaglayip firina at canm 180-200 derecede yumuşayana kadar beklet yumusadiktan snra ortalarını acip harcını yerlestir sosunuda yapip tekrar firina at mis gibi oluyo 😘
Deletedmom_22 Kagansmother bende bir kere öyle yaptım beğenmedim 😂🫣ondan sonra hep yağda kızartmaya devam ettim 😬
oksitosin MavininTonu ben hep fırnda yaparım hiç kızartmam çok da güzel olur 😊 alacalı soyup üstüne yağ sürmeniz yeterli, 180-200 derecede 40 dakikada pişer tahminen, kontrol etmek lazım