Kızlar Merhaba.
Kızım bugün tam 32 günlük oldu.
5 günlükken topuk kanı vermiştik ve TSH değeri yani tiroid değerleri yüksek çıkmıştı. ( Değeri 11 çıkmıştı )
Daha sonra kontrol amaçlı tekrar çağrıldık ve tekrar topuk kanı verdik bu seferde değerimiz 5 çıkmış. Yine sınırın üstünde olduğu için bu sefer sağlık bakanlığı yazılı kağıt gönderip devlet hastanesinde tanı ve tedaviye başlanacakmış.
Daha önce başına gelen varmı. Lütfen bilgi verir misiniz.
Geç tedavi yada geç tanı sonucunda 1 yaşından sonra zeka geriliği ve gelişim geriliği oluyormuş 😔😔🥺🥺