Merhaba 34+2 de doğum yaptım bebeğim şuan 40 günlük sarılığı war geçmedi uzayan sarılıkmış troid bezlerine bakıldı temiz çıktı safra kesesi tıkanıklığı warmış ilaç yazdı ilaç piyasada yok bulamıyoruz Türkiyede yokmuş aynı durumda olan war mı çok moralim bozuk