4 ay 12 günlük atağın henüz yan etkisini yasamadım gibi ben de şaşkınım.Hiç uyumayan gündüz bebegım günde 3 kere uyuyor.Sabah 8 de uyandıgında 9 9.30 gibi yatıyor.12 de uyanıyor.O saatten 1 bucuga kadsr oynuyoruz,yoruluyor baya 2 olmadan yatıyor 4 de uyanıyor.Daha sonra 6 da yatıyorum 8 de kalkıp 9.30 da yatıyor.Gecen aya gore degısıklıkler sallarken yuz masajı yapıyorum etkılı oluyor dalmasında.Bız bu ay ek gıdaya basladık.Uc gun kuralında gıtmıyorum alerjık bebek degıl.Sıkıntı yasamadım suanlık.Ayrca ayık oldugunda egzersızler yapıyoruz muhtelemen o da onu yoruyor.Mesela dönme hareketlerı yaptırıyorum.Kullanmadıgımız cdlerı ıpe baglayıp,oyun halısına sarktıyorum.Odasında kı besıge koyuyorum orası karanlık,los ısık o da uykusunu getırıyor.