Gizemnr Sol kasığımda ara ara hafif hafif sancı var 9 ay önce sezeryan doğum yaptım. Sizce hamile belirtisi olabilir mi acaba internette o şekilde yazıyor fakat aynı durumu yaşayan var mı
ondabundasundadir Gizemnr yumurtlama dönemlerimde benim çok ağrır kasığım. Belki yumurtlama dönemindesinizdir.
Gizemnr Selin3561 inşallah seninde benimde biran önce düzelir canım ve umarım üşütmeye bağlıdır çünkü bebeğim daha çok küçük
Selin3561 ondabundasundadir AA bak oda olabılır çünkü benım adet dönemim bıttı bır kaç gün sonra başladı agrılar