Emelsdk 8 ay 28 günlük kızım var. İşe başladıktan 3 gün sonra benim yanıma geliyor bazen mızmız yapıp yanıma geliyor. Ağlıyor kucağıma gelmek istiyor acaba işe başladığım için mi böyle davranıyor. Yaşayanlar var mı