Merhaba sevgili anneler bebeğim doğduğunda çok gazlıydı bu yüzden hamak yaptık ona sürekli sallanarak uyudu. Şimdi 5 ay 10 günlük oldu hala hamakta uyuyor. Bunun bir zararı olur mu bilen varmı? Tatile gittiğimizde normal yatakta yattı ama sık uyandı.