[url=https://www.hizliresim.com/41gxvw3][img]https://i.hizliresim.com/41gxvw3.jpeg[/img][/
https://www.hizliresim.com/i0ac253
[url=https://www.hizliresim.com/k70szze][img]https://i.hizliresim.com/k70szze.jpeg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7akmli4][img]https://i.hizliresim.com/7akmli4.jpeg[/img][/url]
Bunlar nedir neden olur bugün 3. Gün cumartesiden bu yana var
Cuma günü kendi evimde kızımı 2 saatliğine kayınvalideme emanet etmek ZORUNDA kaldım kimsem yok esim işte baska kimseye emanet edemezdim.
Kahvaltılıkları cıkarıp cıkmıstım oglumun kan değerler icin özele götürdüm sağlıkocagında kan almadıkları icin. Neyse sanırsam yani günah almak istemşyorum ama eminim de tembih ettim yemin ettirdim herşeyi dedirttim
su içirme
Meyve sebze yemek corba hiç bir şey verme karnı yok yemek istemez sakjn verme dedim. 4.5 aylık bebek daha bişey istemez yemez dedm hatta biraz korksun diye bu sebeplerden cok fazla ölüm var hastalık var yapma aman sakın dedm. Cumartesi sbaahta kızımda bunu farkettim.
Kendisine sordugumda reddetti. Sütümden geçmeez cunku ben her zaman yediklerim dsına asla cıkmam. Napıcam doktorumuz yok bu hafta yıllık izinde ve bu cevrede devlet hastanesi dahil randevu yok .
Ha birde geçen haft salıdan bu yana vegaferon ve ocean400 kullanırdık normalde devit 3 e geçtik bunlar da yaparmı ? Nolur birisi bişey desin yalnızm esim izinde alamadı bişey falan olurmu? Oglumda yasamadım ek godaya baslaıdgımızda falan yasadık kücükken yasamamıstık o yüzden endiseliyim.
Kayınvalidem kahvaltıda tahin pekmez,bal,reçel,yumurta yemiş bu arada. Bunlardan verdiyse olurmu? Oglum 1 yasına gelenee kadar yumurtanın beyazını bal reçel tahin vs asla vermedim asla çok üzgünüm bi daha asla bırakmam asla zorunda olmasam bırakmazdım zaten :(