Merabalar bu konuda cok post açıldı ama şunu tam anlayamadim tam olarak ne zaman başlamak lazim yada neye göre başlamak lazım
Benim oğlum 22 aylık geçen gün parka gittik ordan büyük cisi geldiğinde ilk önce etrafta kuytu bi yer aradi bulamayinca anne pırt geldi nolcak dedi tamam gel surda yapabilirsin oglum desemde yapmadi eve gelince her zamanki gibi masanin altında yaptı hatta eger evde misafir varsa kendi odadina gidip kapıyı kapatiyor öyle yapiyor ve o parktaki olaydan beri evde de yaparken hep haber veriyor anne pırt yapcam diye ama vc ye gitmeye ikna edemiyorum lazimligi zaten oyuncak gibi görüyor onu istemiyor klozet aparati aldim ona oturttum kac kez ama yapmadan kalkti simdi ben bu belirtilerle tuvalet egitimine baslayabilirmiyim?