Zeynepalya_ve_annesi Papatya2636 normaldede sutyen takmadigim için crop yada sporcu sutyeni giyiyorum
Kirmiziboncugunannesi Papatya2636 keşke sutyensiz olabilsem. Emzirme sütyeni veya atleti kullanıyorum. Ama o atletle de kayıyor taktığım pedler yine ıslanıyor en iyisi yine sütyen oluyor ama iste en rahatı bile rahat değil
Kuzusuannesi Takmıyorum, sıkıntıya hiç gelemem ped kullanıyorum ve yarim atlet sütüm akmasın diye diğer göğüsten elimle üçünü bir müddet bastıriyorum içine doğru almada olmuyor
Dolores Papatya2636 sütyenler yüzünden omuzlarım felaket kızardığı için, evde takmıyorum ama dışarı çıkarken takıyorum. Of keşke hiç takmasaydık şu mereti😀
visneli_turtam Papatya2636 emzirme atletlerim var hep onları giyiyorum doğum yapalı 5 ay oldu, ama sütyenim de var dışarı çıkarken taksam olur aslında ama rahat emzirebilirmiyim bilmiyorum