Selam kzlar bebeğim 11aylık grip oldu nedense birden vucudu kizarmaya basladi aglayinca sinirlenince vucudunun farkli yerlerinde kabarciklar cikiyo ama zaman sonra geciyo acile getirdik burdaki doktorlar alerji dedi alerji ignesi yaptilar gece gecti ama sabah tekrar aglayinca kizarmaya basladi farkli hic bisey yedirip icirmedim simdi farkli bi doktora randevu aldik onu bekliyoruz ama sizce neden basina boyle bisey gelen oldu mu merak ediyorum baska bi hastaligi mi cikcak diye 😔