Merhabalar,
3,5 aylık bebeğim gündüz genelde 2-3 kez yarım saat uyuyor bazen bir saati buluyor. Başkasının evinde daha uzun uyuyor ama evimizde anca bu kadar. Hep uyutunca diken üstündeyim uyanacak diye ve yarım saat sonra da uyanıyor neredeyse hep :(. Sizin bebişler nasıl? Ben beceremiyor muyum acaba birşeyleri bilemiyoeum. İlk bebeğim ve yanlız ve çok paniğim