Karaaslan2 Deletedmom0099 ne oluyordu bu peki. Birde babarne annane alabiliyormuş onda bir degisme varmi ????
Deletedmom0099 Karaaslan2 ben alırken anneanne uygulaması yoktu demişlerdi sgkda. şuan var mıdır bilemiyorum. kardeşim bakıcıydı, ben ona maaş veriyordum sgksını ödüyorum 2 ay sonra bana 325 euro veriyorlardı, bu yıl 350 euro olmustu hatta