Kızlar bebeğimin pipisi gömülü sünnet oldu hepten kayboldu. 3 ay oldu pipisinde beyaz bi yer gördük git gide büyüdü doktor götürdük sünnet eden yapışma olmuş olda da kireçlenme olmuş dedi baktı deri çok ince şekilde hemen halledelim dedi. Azcık bastırdı böyle bembeyaz bi şey döküldü. Bebeğim çok az bi ağladı kalkınca durdu sıkıntı yok. Beyazlık kayboldu ama şuan sanki orası tuhaf göÜküyor kırmızı ve aşırı hassas bi şey yapmanıxa gerekyok dedi ama biz yinde batikon sürdük bu arada dokunurken biraz huzursux oluylr gömülü pipi olup böyle bir şey yaşayan var mı ? Yazı için ksura bakmayın hızlı yazmak zorundayım