Aklimdasin Taşınıcaz diye herseyı yıkayıp kaldırıyorum. Perdeleride yıkadım çamasır ipine assam dısarıya komik olur mu kuruyup kaldırmam lazım da :)
Gesibaglari Aklimdasin keşke gittiğiniz evde yıkamazsınız. Ben hiç perde kurutmam, yıkayıp direkt asarım. Kirismiyir öyle
Aloneeee Aklimdasin cnm perdeleri yıkama götürürken yine kirleniyor ya da kırışıyor. Topla hepsini kirliyken yeni evine gidince hemen at makineye çıktıkça as yerine mis gibi
Duyulurum Aklimdasin uçuşmaktan yine tozlanır o. Evin bir köşesinde de kurur aslında. Ben mutfağın perdesini asamiyorum boyum yetişmiyor, koltuğun üstüne atıyorum eşim asana kadar kurumuş oluyor
Aysegul93 Aklimdasin ay bende dışarı ip.yapip.asmayi düşünüyorum niye komik olsn ya bizde tasincaz da of bir sürü iş var 😀
Deletedmom27337 Aklimdasin ben yıkamadan bi asıyorum arada tozu gitsin diye 😂 bence asın kurusun efil efil