Ballicoregimm Geçmiş olsun, dediğiniz şeyi ben kendim yaşadım. Öksür öksür öksür öksür aralıksız, en son kusunca geçiyordu ve coviddim. Bebeğinizde de olabilir diye düşündüm
NoThing2Lose Perihan_ertugrul1 3 bebekte 1 inde oluyor illaki bizim bebeklerinizde yutkunamadigi oluyor sen yine de bekleme önlemini al
Perihan_ertugrul1 Mimoza-kizim size de geçmiş olsun canım teşekkür ederim başka bir doktora çıkaracam bebeğim öyleyken benimde canımdan can gidiyor 😐
Mimoza-kizim Perihan_ertugrul1 sagol canım sizede gecmis olsun cok kotu biseymis ya bebegim hastayken elimden bisey gelmemesi rabbim cocuklarimizi korusun hasta olmasınlar
Perihan_ertugrul1 Mimoza-kizim bebeğime birşey olur diye çok korkuyorum bi defasında hastanede 4 gün yattık ödüm koptu birşey olur diye 😢
Mihrimahim16 Perihan_ertugrul1 Başka doktora gitmelisin.. Birşeyi yoksa neden öksürüyor ? Doktor değiştir canım
Mihrimahim16 Perihan_ertugrul1 😶🤦 Şerefsizler ya çocukda sorun olmasa neden öksürsün belki alerji si var ne değişik insanlar var ya
Sonsuzmutluluk Perihan_ertugrul1 öncelikle sakin ol 6 defa bronşit geçirdi benim bebeğim öksürükten tıkanırdı. Benimde elim ayağım dolanırdı korkardım alıştım artık sakin ve sabırlı ol bebeğin öksürürken ters çevir ciğer hizasından yukarı ensesine doğru pat pat vur ki balgam dökülsün kusarsa süper olur burnunu izotonik suyla sürekli temizle.emziriyosan sen günde 2 3 diş sarımsak yut mutlaka ve daha sık emzir
Ebruucandikk Perihan_ertugrul1 canım benim bebeğimde bu şekilde başladı hırıltı geç uykuya dalma sık uyanma ile çocuğum geçen çarşamba bir anda ateşlendi iki gün ateşi düşmedi inan bir hafta olmadı 5 kere hastaneye gidip geliyoruz salgın var kusma ateş ishal bence başkasına götür benimki 6 aylık antibiyotik başladılar
Kbse Ebruucandikk cumartesi gününden beri 40i buldu benim oğlumun ateşi vumartesiden beri hergun doktora gidiyoruz 10gundur ishali de vardı kanda virüs çıktı doktorlar da ne olduğunu bilmiyor beyaz kanı düştü oğlumun ama bugün toparladı çok şükür öyle illet birşey ki serum bitti 3saat sonra tekrer 39oldu ateşi fitil rahatlattı Allah’ım kolaylık versin
Kbse Ebruucandikk bizim antibiyotik ve probiyotik tedaviniz bugün bitiyor inşallah sizin bebisiniz nasıl oldu
Defneyigit_1425 Perihan_ertugrul1 benim 2 aylık bebeğim aynı bu şekildeydi 3 kere doktora gittim her seferinde size denildiği gibi burunlarını açın dediler sonra doktoru değiştirdim son goturdugum doktor bebeğin balgam ciğerlere inmeye başlamış diyip buhar tedavisi ve antibiyotik başladı çok şükür 5 güne düzeldi çok dikkat edin burnunu günde 4 5 kere temizleyin ve yastıkta yatırın bebeğinizi doktorunuzu da değiştirin
Perihan_ertugrul1 Defneyigit_1425 canım ilk olarak teşekkür ederim size de geçmiş olsun biz acile gittik çocuk aciline röntgen çektiler lansman verdiler gaz çok diye sonra burun spreyi bide antibiyotik verdiler gönderdiler antibiyotik daha da kusturmaya başladı