Begum kızlar 1 senedir emziriyorum Allah nasip ederse 1 sene daha niyetim var. Ama bu koskoca senenin bana kattığı bir şey varsa o da aşırı tatlı yemelerim oldu. Çok üzülüyorum hele regl de olduysam kafamı çikolata kazanlarına sokasım geliyor😢 var mı böyle olan?
Zeynepnazinannesi Begum Tek değilsin Canım ülker gofret var yaa abartısız günde 10 20 tane yiyebilirim
Ocakhaziran Begum uyandığımda hiç aç olmazdım şimdi deli gibi yiyecek arıyorum ve yemekten doğuma gittiğim kiloya ulaştım maalesef
Dilekcelik Begum ben hamile kalmadan oncede adetim yaklasinca kriz tutardi emziriyorum suan hala gene ayni asiri yememeye calisiyorum gunde 1 kere falan sinir koydum kendime belirli bi miktar bol su icirtiyo sut yapiyor ama fazlasida hem kasinti yapiyor hem sagliksiz
Begum Zeynepnazinannesi markete gidince özellikle o reyonlara girmemeye calısıyorum cok üzülüyorum kilo alıcam veremiycem diye korkuyorum zaten 3 kg almısım 😰
Begum 1anne30 ya az önce artık krizlere girdim adetim de çünkü eşime dedim git bişi al ölcem. İki porsiyon kadayıf yedim ya ağlıycam nerdeyse. Bol tatlı da yapıyor sana bel çevresinde yağlanma, simit ve göbek 😢😢😢
Ebruuu641 1anne30 aynı bende 😔ilk dogum yaptigimda her gün bir kilo neredeyse neyse azalttım ama onlar gitmeyen kilo olarak kaldılar
Begum Valla baktım olacak gibi değil. Bir de doğumdan sonda herkes hiç kilo almamışsın dedi dedi şimdi göze batıyor kilo almışsın diyorlar. 5 gündür karbonhidratı kestim ekmek, makarna, pilav, hamur işleri yemiyorum. Tatlıyı tam kesemedim mesela bugun yemekten sonra yarım havuç dilimi yedim😢 yine buna da şükür. Sabah ben de kalkar kalkmaz aç uyanıyorum sanki 2 gündür yemek yememişim gibi. Az kilo versem motive olucam da bakalım emzirirken cok zor😰😰 Ebruuu641 Zeynepnazinannesi Wish Ocakhaziran Ocakhaziran Dilekcelik Yasedem Dogam41018 Zeynepnazinannesi
Yasedem Begum beni anlatmışsın hurma kayısı kesmiyorda beni ah o çikolata o özel günlerde yaramı deştin 😟 hiç azaltamıyırum çok denedim ama yok delirecek gibi oluyorum o bir kare bile oh dedirtiyor 😫
Dogam41018 Begum özellikle şerbetli tatlılar. 2 günde 1 kilo baklavayı bitiriyordum. Kek, browni, çikolatalar falan.. Off.. Dur dedim ve istek geldikçe daha çok meyve yiyorum artık. Dur dedikten sonra biraz kilo vermeye başladım.
Zeynepnazinannesi Begum Canım bence dışar etkenleri kesinlikle takma bende bende doğum sonra 40 kiloya düştüm cılız bişey oldum neler neler diyorlar ama önemli olan onların dedikleri değil benim ne düşündüğüm millet mutlu olacak diye kendi mutluluğumdan ödün veremem
TugceArslan Begum Ben de hamileyken tatlı ve çikolatadan soğumuştum hiç yiyesim gelmiyordu. Ama şimdi çikolata arasına çikolata koyup yemek istiyorum. Acısını çıkartıyorum diye düşünüyordum ama emzirenlerde oluyormuş diye duydum. Süt yapıyor adı altında yiyorum😄