1armintosannesi
Acikcasi bunu bebeginizi gozlemleyerek karar vermeniz cok daha iyi mesela ben de 5. Ayda tadimlara basladim 1 ayda bitti tadimlar bittikden sonra iki ogune gectim 6 aylikti sabah kahvalttisi hazirlamaya baslamistim oglende ev yogurdunun icine meyve pureliyordum yediriyordum daha sonra 6.ay 20 gunlukken baktim yiyor ve istiyor 3 ogune gectim ama bu hergun duzenli olmuyor bazen 2 bazen 3 oluyor corba yapiyorum kiymali sebze yapiyorum sizde en iyi gozlemleyerek bebeginizin yemesine gore bu sureci ilerletebilirsiniz ama ben mesela cok cok nadir hipp kasik mama verdim ogle saatlerinde okadar