Oduncu dediklerimi yanlış anlamayın amacım eleştirmek değil ama. Doktor iyi diyorsa neden hala kafaya takıyorsunuz. Sizin gözünüzle gördüğünüz mu önemli doktorun söylediğimi. Doktorun dediğisizi tatmin etmiyorsa boşuna gitmeyin doktora. Çok kilo sağlıklı olan değil ideal kilo sağlıklı. Benim kızım 13 aylik ve daha yeni 8 kilo oldu 4 aydir kilo almıyor. Doktor rapor çıkarttı mamaya başladık içmiyor. Yemek desen 40 çeşitleri yapsam ağzına sokmuyor. Komşumun oğlu 4 aylık 7.5 kilo bu yüzden hic kendini strese sokmadim. Farklı her çocuk naparsin.