Rabiasya21 ben katibim. ikm arkadaşlardan bildiğim kadarıyla vardiyalı çalışma sistemi, bazı cezaevlerinde mahkumla muhatap olma durumu, mahkumu oraya götür buraya getir vs işler. ben yapamazdım açıkçası. siz yine de daha detaylı bi bakın isterseniz memurlar.net gibi forum sitelerine.