bnmyavrm Ben kullandım. Hastanede mamajonunkini kullanmıştım. Mamajodan sonra çok hafif geldi çekişi ama el pompasından bin kar daha iyidir. Manuel pompa almıştım elim ağrıyordu, bimden kiwinin pompasını aldım en azından elim ağrımadan sağıyordum. Eğer pahalı olanları alamayacaksanız iş görür diye düşünüyorum.