Zynpmom kesinlikle değer o süpürgenin her modeline verdiğiniz para. V8in özelliklerini bilmediğim için haybeye konuşmak istemem v8 eltimde var bi kaç kere süpürdüğümde elimi çok yordu dediğim gibi bileğim ince belkide ondan. Arkadaşımda v12 var bi kaç kerede onunkini kullandım ve bana çok rahat geldi. Akrabamdada v15 var mesela bi deneyim versene dedim süpüremedim o daha ağır 😅