Kızlar bebegm 8 aylık oldu dün yaklaşık 2 3 haftadır sabahları 5 ten sonra çocuğa bişey oluyor ya böyle korkar gibi ağlayarak uyanıyor sonra sakinlestıryorum elini tutup uyuyor 15 20 dk sonra yine her 20 dk yarım saate falan böyle ne oluyor anlamıyorum sabah 11 e kadar uyuyor uykusu var gözü kapalı yapıyor bunu ağlar gibi değişik ne oluyor sizce var öi böyle bşsey basına gelen delircem gerçekten ?