Merhabalar oglum 2 ay 10 günlük sadece mamayla besleniyor 3 saatte 1 geceleri uyanmiyor ben uykusunda besliyorum.çoğu kişi acikirsa ağlar uyanir uykusunu bölme dediği için dün gece 4 saat sonra kalktim mamasini vermeye 4 saat icerisinde hic uyanmadi ama içim hiç rahat değildi sizce dogrumu yapiyorum acikirsa ağlarmi sizler nasil yapiyosunuz