Bende 2. ayda mamaya başladım aptamil kullandım aptamil bana çok yapışkan gibi geldi bide çok gaz ve kabızlık yaptı sonra hippe geçtik gazda bitti kabızlıkta evet kakası biraz katılaştı gibi değişti koku falan da yaptı ama aptamilden çok iyi geldi. Bugün hipp bitmişti kalan aptamil vardı 3 4 kere ondan vereyim dedim yarın alırım Allahımmmm öğlen 3 ten beri çocuk sürekli olarak ağladı uyumadı mahfoldum sanırım aptamil verdim diye oldu ama anladım ki hipp ile aptamilin arasında dağlar kadar fark var sindirimi çok çok kolay biberonda bile mamayı hazırlarken köpük olmuyo ama aptamilde yarısı köpük oluyo o yüzden hippten çok memnunum