minisinannesiii33 Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük. Normalde arabada duruyordu hatta uzun yol gitmişliğimiz bile var ama dün 100 km yol gitmemiz gerekti ama yolda kendini patlattı ağlamaktan. Dönüş yolunda da aynı şeyi yaptı. Sebebi nedir sizce?
Zelzele minisinannesiii33 minisinannesiii33 büyük ihtimalle araba tutuyo kusmak istiyo kusamiyo rahatlayamiyo, oğlumda oyleydi on koltuk arka koltuk gezdiririm araba içinde yok asla susmaz burnumda gelir sıyırirdim, simdi 2 yasinda uzun yolda kafasini sağa sola üstüme tırmanmaya başlayınca anlıyorum kusuyo o yüzden delirmiyo