Kub_ pandemi bebeği olduğundan eve daha çok alışık tabiki her bebek gibi çekmece boşaltma falan var onun dışında zorluk çıkartmaz bende sıkmak onu güzel gidiyor şuan herşey tabiki arada hunilik oluyorum ama geçiyor daha çabuk toparlandim iki bebeğim evim ilgilenmem gereken eşim var ve bebeğim yoğun bakımda kaldı altı gün lohusalık ne hiç bilmiyorum iki bebegimdede hep kalkayim yatmiyim çocuklarım ,evim ,eşim var dedim ve ben kendimi ikinci bebekten sonra 28 yaşındayım daha enerjik,güzel ve harika hissediyorum bana herkez Derdi yandın sen bittin sen evet bazen illallah ediyorum ama haftanın iki günü geri kalanı çok güzel şimdiden karamsarliga düşmeyin herşey çok iyi olacak ☺️