ruzgrnanns_35 güzel arkadaşım benim oğlum 4.ayinin sonunda ancak 5300 olmuştu. Doğum kilosuna göre oranla, doktorunla konuş. Bu kadınların kadınlara yaptığı zulmün haddi hesabı yok vallahi, ben de çok ağladım zamanında oğlum zayıf aç kalıyor diye. Nihayet doktorum beni kendime getirdi, sağlıklı bir cocugun var diye. Keyfi, enerjisi yerinde maşallah. İstersem ki aldiririm ben bu çocuğa veririz mamayı ama sonrasında insülin direnci başlar bu da obeziteye sebep olur dedi. Velhasıl kelam çocuğun sağlıklı ise kilo sonradan düşüneceğin şey olmalı. Tablodaki sınırlar dahilindeyse üzme tatlı canını. Bu arada bende mama veriyorum ama ölçülü bir şekilde, meme+mama olarak. Öyle pirinç unu, muhallebi felan onlardan uzak dur derim. Çocuğun midesi daha neki, onları sindiremez bile sabi.