Arkadaşlar merhaba. 3 gundur bebeğim nerdeyse 2 saatte bir uyanıp emmek istiyor. Aslında karnı tok memesini verip uyudugu da oluyor. Ama 3 gundur ozellikle saat gece 3-4 gbı uyanıp 1.5 saat uyanık kalıyor artık bende yanıma alıyorum burnumla yanaklarıml oynarken falan sızıyo. Bunara bebeklerde bir sey mi var benim ki mi bole. Ne yapcagımı şaşirdim. 6 ay 18 günlük.