Nghnyr yöntem şöyle bebeği uyku saatinden 15-20dk önce yatağına koyuyorsunuz başında oturuyorsunuz. Bebeğiniz oyun oynicak vs ama ağlarsa kucağınıza alıyorsunuz sakinleştiği an yatağa tekrar koyuyorsunuz bu döngü devam ediyor böyle. Ben ilk gün 30 kere almışımdır kucağıma 3.günden sonra 2 kereye falan düştü sonradan tamamen ağlamayı bıraktı uyuma süresi ilk gün 40dk falan sürmüştü 1 hafta 10 gün sonra 10-15dkya düştü. Şimdi koyduğum an gözünü kapatır