Aynı sıkıntı bizim de başımıza geldi doktorumuz bu şekilde bı yapmami söyledi
Atopik dermatit dedi sikayetimize
Ortam ısısını 22-24 derece gibi ayarlayın
Banyolardan sonra iyi durulayın
Çok giydirip, sıcaklatmayın
Çamaşırlarını çift durulayın ve ütüleyin
Naylon içerikli çamaşır kullanmayın
Stafinecort ve trosyd kremleri karıştırarak sadece lezyonlarına 2-3 saat ara ile geçene kadar 1-2 gün sürelim demişti ama kremleri kullanmadan doktorunuza danışın herkezin bir olmuyor yanlış yönlendirmek istemem