Sudee96 7 aylık olacak tatile gittiğimizde ikisndende alayım diyorum çıktığı an sudan değiştireceğiz dimi? Önerebileceğiniz ürün var mı özellikle bikini
1Beybiletto Sudee96 bende e bebekten mayo aldım ama pişman oldum bence bikini daha mantıklı gibi bez sorunu falan varya hem kolay giyilir cikarilir
Deletedmom0099 Sudee96 evet hemen değiştirmelisiniz. mayo bana daha kolay geliyor tek parça olduğu için ama bikini de aldım heves edip 😬 uzun kollu olanlarla hiiiç bakmayın çok pişman oldum geçen sene kullanmıştım
Aklimdasin Sudee96 alt şort üst bikini benim daha kolayima geliyor çok daha rahat ediyorum özellikle cocukla eğil kalk ııh olmuyor 😁
GiybetReis Sudee96 bikini alsam üstü zırt pırt yukarı cıkcak. Her dk üst düzeltcem. Mayo alsam alt değiştirmek zor olacak. Keske altı cıtcıtlı mayo olsa. Varsa da olsada bulsam. Gerçi ozmnde gobek hep ıslak kalacak. Amannn 😅
Muhasebeciana Sudee96 bikini alicam kizima hatta bikini alti almayi dusunmuyorum cunku kizim hala bezli bezin ustunede giyilmicegi icin tek ust almayi dusunuyorum. Evde 1 tanede mayo var farklilik olsun diye olursa onuda giydiricem hediye gelmisti cunku