Buse9561 Arkadaşlar merhaba, 45 günlük bebeğim var ve hep memede uyumak istiyor. Uyanınca tekrar emmek istiyor ve bu döngü böyle sürekli devam ediyor. Emziğe alıştırmak istiyorum. Kabul etmiyor. Sizler nasıl alıştırdınız?
hemsire09 Buse9561 doğar doğmaz vermezsen çokkk zor alışıyorlar, ben 1 ay sonra vereyim dedim tutmadı 3 aylık olduk hala öğürüyor emziğe
burjuvaanne Buse9561 ilk once slikonlulardan gittim bi oyun yapti yeni dogan olmasina ragmen agzina koyuyom fiiiiyy diye firlatiyordu naktim olmayacak bibs in emziklerinden taktim biraz kendim tuttum biraz hoop meme hop emzik simdi hala bibs kullaniyoruz öneririm de burdaki cogu bayana önerdim kendi arkadaslarimda kullaniyorlar cok memnun kaldilar. Sadece uyurken veriyorum surekli agzinda degil uykusu uzun oluyor kalitelesti
burjuvaanne Buse9561 direk gidip almadim internetten siparis. Ama hic pisman olmazsiniz temizlemesi farkli kaynar suda kaynatmicaksiniz ustune sicak su dokun arkasinda yazar her ay degistirin diye ama temizlemeyi dogru yapilmayip kaynar suya atildigi icin sisiyor yada kesik oluyor . Oyunden temizligi dogru yapilirsa 3 aydan 3 aya degistirirsiniz .
Snmadr Philips chicco bir kaç marka daha 100-200 TL verip aldım emziğine 1000 TL’den fazla harcadım sonuç wee damaklı emzik tuttu 20 TL 😂 3 buçuk aylıkken denemeye başladım midesi bulanıyordu öğürüyordu üzülüyordum ama gece uykumuz yoktu atıyordu sürekli emziği attıkça verdim 20 gün sürdü şuan sadece gece uyurken istiyor gün içinde uyanıkken aklına gelmiyor uyuduktan sonra kendi atıyor uykuya geçişlerde gece uyanınca memeden sonradan istiyor bağımlı değil bebeğim 9 aylık şuan sabrettim attıkça verdim 10-20 dakika arayla koliktik sap simplex damla kullanıyordum tatlı tadı güzel emziğe damlatıp veriyordum gaz damlasını öyle öyle alıştı