Dişlerin erken çıkması zararlıdır. Gayet normal bir aşamadasın ancak düzenli d vitaminini kullanır, el yapımı yoğurt, Kefir verirsen ve şu güzel güneşli havalarda biraz daha ısındıktan sonra balkona sadece zıbın ve şapkayla çıkıp kucağında sabah 9,10 gibi oturun eklem bölgelerinin güneş almasını sağlarsan dişler güzel patlayacaktır.