Papatyaanneee bizde iki kisilik ekstra bir yatak var bu arada bebisimiz hala bizim odada park yatakda neyse oda komple hali kapli yatagi koydum koseye marangoz cagirdim 80 cm yuksekliginde çit yaptirdim emin ol sen de yaptir cunku ileriye donuk cok iyi oluyor guzduzleri koyuyorum odasina. Bir tane dolabi var bir tanede cekmeceli dolap gerisi bos her yer oyuncak 🖐🏼😄