Ben öyle mamadansa pirinç unuyla mama yapıyorum. 7 aylıkken başladım. Mamayı içirecekmiş gibi biberonda çalkalıyorum tavaya döküp içine göz kararı pirinç unu koyup kıvam alınca kaşıkla veriyorum ama size erken sanki ek gıdaya başladıktan sonra verin bence